Já a Madam

21.07.2014 16:56

Měl jsem už po pár návštěvách u své paní, která mi hned padla do oka jako že tak i jako domina a hlavně i jako paní, které bych rád zasvětil celý svůj život. Tu noc kdy jsem k paní na na byt dojel byl velice vzrušující už od začátku. Jakožto oddaný sub jsme se v autě před domem celý svléknul a oblíknul si na sebe jenom dámské tanga, což mě velice vzrušovalo. Po telefonu jsem dal signál své paní, že jsem připravený, aby mi mohla dojít otevřít. Ve chvíli kdy paní stála ve dveřích jsem i já vylez jen v tangách z auta a šel poslušně za ní, pozdravil jí a hned za dveřmi zůstal stát. Madam měla už nachystaný provázek, kterým mi pěkně podvázala koule a za provázek pak dovedla do svého pokoje, kde to už bylo nabito tou nejvíce erotickou atmosférou. 

Zpočátku si mě paní jen tak ohmatala a párkrát mi plácla přes koule a já se mírně podlomil v kolenou, jak mě to zabolelo. Pak poručila abych si lehnul na postel. Lehnul jsem si na záda a ruce i nohy jsem roztáhnul od sebe, byl jsem jako písmeno X. Paní si mě pečlivě přivázala, abych nemohl klást jakýkoliv odpor. Pak mě chvilku dráždila jejíma heboučkýma ručkama, když v tom prásk! První ostrá rána dopadla na moje koule a já zavzdychal. Proto mi paní hned dala místo roubíku do pusy svoje nošené, voňavé kalhotky, abych tak nevyváděl. Vylezla si na mě a klekla si mi na hruď a po pár dalších pleskancích po koulích mě nahonila skoro k výstřiku, ale nedodělala mě. Svoji krásně, už mokrou kundičku, přesunula nad můj obličej vytáhla mi kalhotky z úst a poručila LÍZEJ!  A já jako správný pejsek jsem svoji paničku jazykem dovedl ke krásnému mokrému orgasmu! 

Potom jak byla paní spokojená mě odvázala a dala mi obojek a odvedla si mě ven na zahrádku kde mi poručila ať na ni počkám. Někam odešla, ale už se nevrátila sama, přišla s ní i její kamarádka! To jsem byl hodně nervozní a styděl jsem se. Byl jsem uplně nahý a to před dvěmi ženami, které si dávali spokojeně cigaretku. Sem tam mi paní hodila míček a poručila ho aportovat. Jak dokouřily, tak kamarádka šla zpět domů a paní pokračovala ve hraní si se svým psem. Poručila mi lehnout si na zem na záda, pak si nade mně stoupla roztáhla nohy a začala na mě močit, ten pohled byl překrásný! Až jsem byl pěkně mokrý šli jsme zpět domů, tam jsme se ve vaně očistil od její moči a šel jsem opět na postel, kde jsem si musel kleknout na všechny čtyři. Paní si nasadila gumové rukavice a stoupla si ke mě zezadu. Po chvilce hlazení tvrdého péra mi na análek nanesla lubrigační gel , rozetřela ho pěkně po celé mé dírce a pomalu zasunula jeden prst do mě. To se mi velice líbilo tak jsme si i sám dorazil co nejhlouběji to šlo. Za chvíli už tam byl druhý, třetí a čtvrtý prst a já už jsem měl pocit plnosti. Pak ale paní vzala malý vybrátor a i ten mi do análku pořádně zasunula a vibrace pustila na plné obrátky, celý anál se mi třásl blahem, ale pro paní a i vlastně pro mě to bylo stále málo. Tak si paní donesla připínací penis a prvně jen tak rukou mi ho tam pomalu zaváděla. Až tam zajel celý tak si ho paní připla na svoje kalhotky a začala mě pomalu šukat jako děvku, kterou jsem v tu chvíli pro ni byl. Líbilo se mi to natolik, že jsem si sám dorážel a čím dál tím více rychleji. Pak si paní lehla na postel a já si na uměláka nasedal sám...bože to byla krása umělák do mě zajížděl a pořádně mě roztahoval anál a paní mě ještě do toho honila péro. Po chvilce jsem to už nevydržel a postříkal jsme paní její krásné a velké prsa. To ovšem paní rozhněvalo a poručila mi to vše jazykem očistit, tak jsme poslušně všechnu svoji mrdku slízal a spolykal. To paní nestačilo jako trest a tak mi ještě rákoskou naložila 20 ran abych si pro příště zapamatoval, že povel k výstřiku dáva jenom ona . Jako už několikrát jsem od ní odjížděl jako spráskaný čokl bez sebevědomí, úcty a jakéhokoliv práva na svůj názor. Prostě spokojený, že jsem udělal svojí bezmocností radost své paní, kterou i po dvou letech stále miluji a jsem jí oddán celým svým tělem i myslí. 

 

Miluji vás paní, váš Otrok .