Návštěva mého věrného čokla v nemocnici

04.10.2014 01:33

 

Při jedné z posledních návštěv, které u mě můj čokl měl, mi řekl, že neví, jak to bude s návštěvami u mě v dalších měsících, že ho čeká operace kolena. Ikdyž je mladý, sport prostě zanechal následky. Prosil mě, abych za ním přišla na návštěvu, že si zajistí nadstandardní pokoj, abych se mu mohla věnovat. Chvíli jsem přemýšlela, jelikož zatím veškeré mé lekce s klienty probíhaly v mém soukromí, ale nakonec jsem souhlasila, asi právě proto, že to mělo být něco nového, zajímavého, vzrušujícího.

 

Operovali ho ve čtvrtek a domluvili jsme se na návštěvě v sobotu, až už na tom bude trochu lépe. Neřekla jsem mu přesně, kdy přijdu, věděl jen den.. Chtěla jsem, aby byl celou dobu v napětí a očekávání, což byl... Oblékla jsem se vyzývavě, minisukni, halenku s velkým výstřihem, samodržící punčochy a boty na vysokém podpatku. Klapání botiček musel slyšet už z dálky, určitě věděl, že jsem to já.

 

Lehce jsem ťukla na dveře, ne kvůli němu, ale kdyby měl náhodou u sebe na pokoji někoho z personálu. Otevřela jsem dveře a vešla dovnitř. Viděla jsem jeho oči, které upjatě zazíraly na mě a jeho zorničky se vzrušením rozšířily, současně se zrychlením dechu. Přišla jsem k posteli a slyšela jeho sotva znatelné: "Dobrý den, Madam, jsem rád, že jste přišla." Usmála jsem se na něj, ale za tím úsměvem bylo víc, těšila jsem se na ty perverzní hrátky, které jsem si přehrávala celý předchozí večer. Začal se bát, bylo to na něm vidět, že ví, že můj úsměv je předzvěstí mé následující krutosti. Sedla jsem si k jeho posteli a běžně se zeptala na jeho zdravotní stav. Pravá noha byla zafixovaná a z kolena trčela hadička drénu. Věděla jsem, že musím být opatrná, přesto mě lákalo vědět, jestli je pod nemocniční košilkou naostro. Řekla jsem mu: "Tak co, čokle, těšil ses na mě? Ukaž, jak moc..." Poodhrnula jsem mu peřinu a už jsem viděla, jak mu čurák trčí hezky vzhůru. Chytila jsem ho za koule a zmáčkla. Sykl bolestí i vzrušením a jeho čurák ztvrdnul ještě víc. "Madam, bojím se, že někdo přijde" řekl a začaly se mu třást ruce. Líbilo se mi to, věděla jsem, že se bojí, ale zároveň ho to vzrušuje, stejně jako mě. Nicméně momentálně jsem žádné opatření pro to neudělala.

 

 "Co myslíš, vzala jsem si kalhotky?", zeptala jsem se ho a jeho ruku si položila na stehno. Měl dovoleno se přesvědčit. Třesoucí se prsty putovaly po stehně směrem nahoru a zastavily se u krajky punčošek. "No tak dělej, pokračuj", řekla jsem rázným hlasem a on poslechnul. Jeho ruka se dotkla mé horké a mokré kundy a ihned jsem viděla reakci pod peřinou. "Bože Madam, co mi to děláte, víte jak mě vzrušujete a vy dojdete bez kalhotek". Otevřela jsem kabelku a své kalhotky z ní vytáhla. "Mám je tady, když budeš hodný čoklík, nechám ti je tady jako suvenýr." Prosebně se na mě zadíval, viděla jsem v jeho očích, jak moc je chce. "Dělej, strč mi prsty do kundy, chci abys mě hezky vyprstil k mému mokrému orgasmu." Kalhotky jsem si dala pod sebe, abych mu je, v případě jeho poslušnosti, předala hezky mokré od mé kundí šťávy. Vrazil do mě dva prsty a jelikož jsem byla krásně nadržená a vzrušená celou tou situací, prsty do mě krásně zajely. Začal jimi pohybovat, ten hajzl ví moc dobře, kde mám to správné místečko a během chvilky byla má židle i s kalhotkama mokrá. Jelikož jsem u toho začala vzrušením vzdychat, začal být čokl o to víc nervóznější, bál se, aby to nezaslechla sestra na chodbě. Vytáhl prsty z mé kundy. "Smím?", zeptal se mě. Kývla jsem a on obřadně začal olizovat jeden prst po druhém, hezky ulepené od mé šťávy. Vstala jsem ze židle a šla směrem ke dveřím. "Madam, prosím ještě neodchazejte." Usmála jsem se a on pochopil, že to ještě není vše. Nakoukla jsem za dveře, ale na chodbě bylo pusto a prázdno, sestřičky klábosily na sesterně a lékař, pokud zrovna nepíchal jednu z nich, užíval si volna návštěv pacientů, zalezlý na lékařském pokoji. Dveře jsem znovu zavřela a posunula jsem židličku, stojící blízko dveří, hned za dveře, aby v případě, že by někdo z chodby vstoupil, otevřením dveří dal najevo, že už nebudeme dál na pokoji sami. Ale popravdě jsem doufala, že aspoň 20 minut nás nechají být. 

                                          

Přistoupila jsem k posteli a kochala se jeho strachem, co bude dál. Odkryla jsem peřinu pořádně a vyhrnula mu košilku. Čurák se tyčil do výšky a jeho vzrušené dýchání mi říkalo, že mám pokračovat. Chytla jsem ho za koule a pomalu ho začala honit. Začal vzdychat a já mu do pusy narvala ty své mokré kalhotky, aby ho nebylo slyšet. "Kde máš župan?", zeptala jsem se a on jen hlavou pokynul ke dveřím. Cítila jsem jeho pohled na mých nohách, když jsem mířila směrem k jeho županu. Vytáhla jsem pásek z poutek županu a vracela se pomalým krokem zpět k posteli. Jeho zorničky byly rozšířené, protože nevěděl, co ho čeká. Odkryla jsem peřinu a vyhrnula mu košilku až nad prsa. Jeho čurák se tyčil do výšky, třásl se a na žaludu se třpytily kapičky jeho vzrušení. Chytla jsem ho znovu za koule a obtočila kolem nich pásek z županu. Pevně jsem udělala smyčku a volné konce přehodila přes šibenici, kterou měl nad postelí a než jsem přišla, usnadňovala mu vstávání. Konce jsem tam přivázala a tím jsem mu ty naběhlý koule vytáhla hezky do vzduchu. Hekal bolestí i vzrušením a věděl, že jsem ještě neskončila. Koule už měl krásně tmavé a čuráka jako šutr, tak jsem si flusla do ruky, přejela mu žalud a začala mu ho leštit. Kroutil se, protože ho to strašně vzrušovalo a čím víc se kroutil, tím víc se tahal za ty jeho přivázané koule. Nevěděl, co má dělat dřív, honila jsem ho, flusala mu na čuráka i do pusy a do toho si ještě vyhrnula halenku a z podprsenky vytáhla svoje kozy, aby viděl moje bradavky, jak mě tyto hrátky vzrušují taky. 

 

Znovu jsem mu dala příkaz, aby mi začal prstovat kundu. Tentokrát už rovnou do ní vrazil 3 prsty a věděl, že nebude dlouho trvat a z mé kundy zase potečou potoky šťávy. Přestala jsem ho honit a natáhla se po prázdné skleničce, která stála na nočním stolku u postele. "Tak dělej, mrdej mě pořádně těma prstama ty čokle", řekla jsem mu a vrazila mu svou bradavku do pusy ke kalhotkám. Zubama se k ní přes kalhotky nemohl dostat, ale když se mu to přeci jen trochu víc podařilo a zuby mi bradavku stisknul, tato kombinace ve mě vyvolala krásný mokrý orgasmus, který skleničku, kterou jsem držela rukou pod kundou, naplnil do jedné třetiny mou kundí šťávou. Skleničku jsem odložila zpět na stolek a začala se věnovat jeho tvrdému čurákovi. Pořád ještě měl koule zavázané k šibenici nad ním, tak jsem znovu flusla a začala ho honit. Leštila mu žalud, druhou rukou jsem mu plácala do koulí a on svou rukou mi sahal na zadek, mokrou kundu i mokrý lem punčoch. To vše ho vzrušilo natolik, že během chvilky z jeho tvrdého péra začaly lítat gejzíry horkého semene a jelikož dlouho před tím nestříkal, bylo toho hodně a stříkal si to po celém břichu. Prsty jsem nabrala tu jeho horkou mrdku, vytáhla mu z pusy kalhotky a nechala mu to stékat z prstů rovnou na jazyk. 

 

Povolila jsem mu koule ze šibenice a přes postříkané břicho jsem přetáhla košilku, schválně, samozřejmě, aby se na druhý den cítil trapně, až bude sestře předávat do prádla košilku celou naškrobenou od spermatu. Urovnala jsem si sukni, mokré kalhotky jsem mu strčila do šuplíku ve skříňce (slíbila jsem mu je přece) a židli vrátila zpátky ke stolu. "No nic, půjdu", řekla jsem. "Děkuji Madam za Vaši návštěvu, udělala jste mi neskutečnou radost, že jste za mnou přišla". Ještě od dveří jsem se otočila... "Tak ať jsi brzy doma a můžeš zase přijít na návštěvu ke mně a to, co jsem ti nechala ve skleničce, si dej, na mé i tvé zdraví", mrkla jsem na něj, otevřela dveře na chodbu a viděla, jak se podíval na stoleček, kde ve skleničce na něj čekala má kundí šťávička. Je mi jasné, že kdybych se teď podívala pod peřinu, znova mu bude stát. Potichu jsem zavřela dveře a věděla jsem, že čokl teď leží se zavřenými oči na posteli a poslouchá klapot mých podpatků, jak se vzdalují...