Setkání s Madam

14.01.2015 21:37

Dnes jsem měl tu čest stát se otrokem vzácné, krásné Madam Gity. Dlouho jsem se na toto setkání chystal a po různých peripetiích, které si ještě odnesu, jsem se dočkal. Dnes dopoledne mi přišla sms ve znění: "Dnes v 17 hod budeš tam a tam!". Nebudu lhát, okamžitě mě zalila vlna vzrušení. Jsem totiž, na příkaz Madam, již 6 dní zamčený v CB.

I vydal jsem se v určený čas na místo. Dorazil jsem o trochu dříve, samozřejmě mi CB byl již několik hodin těsný, a postavil se se sklopenou hlavou a rukama za zády před restauraci, kterou paní určila. Nikdy před tím mne nepadlo, jak to může být ponižující takto stát na určeném místě, koukat do země a čekat. Během toho se vám hlavou honí různé myšlenky a to nemluvím o tom, že jsme se vlastně nikdy před tím neviděli a ani si nevolali. Samozřejmě mne i napadlo, že Madam nepřijde, nebo mne z dálky pozoruje a pak se rozhodne...kdo ví?!

Z tohoto přemyšlení mne vytrhl klapot podpatkú. Bylo to jako by přišla spolu s Madam i jakási aura. Samozřejmě kolem mne chodili různí lidé, ale já jim nevěnoval pozornost. Ale jak jsem uslyšel klapot podpatků, jako bych věděl, že je to ona.

Přede mnou se zastavila krásná, vznešená, půvabná, velkolepá, skvostná, božská....Madam. Podívala se mi zpříma do očí a zeptala  se, zda jsem se těšil. Měl jsem chuť pokleknout a děkovat jako dítě a líbat její boty. Samozřejmě jsem se těšil! Chvíli se na mne dívala jiskřivým pohledem a pak se zptala, zda mám ovládání od el. obojku který mám na její přání přivázán ke koulím. Odpověděl jsem ano a odevzdal jsem ji ho. Chvíli si jej prohlížela a pak mi dala facku. Krásnou ponižující facku a zavelela, že jdeme dovnitř. Sotva jsem udělal první krok, již jsem dostal první, malý šok do varlat a hned na to velký. Trochu se mi podlomila kolena a Madam se jen pousmála. Ale jiskření v jejích očích prozradilo, že ji to zaujalo.

Po té co jsme se usadili, vyndal jsem otrockou smlouvu a dárek pro Madam a následoval jeden z nejpříjemnějších večerů, co jsem kdy zažil. Doslova jsem hltal krásu a půvab Madam a každé její slovo také. Během večera si Madam hrála s ovládáním a já schytal bezpočet elektrických ran, ale bylo krásné sledovat jiskření v očích Madam a její potutelný úsměv. Kalhoty a CB jsem měl plné a doslova jsem při každém šoku cítil jak ze mne odkapává míza vzrušení. Nebýt otrok, snažil bych se okamžitě Madam políbit, protože bych dal cokoli za jediné políbení tak krásných rtů.

Po zaplacení jsem měl tu čest Madam doprovodit po městě a když jsme se loučili, pokorně jsem ji požádal zda ji smím na ulici políbit botičku...? Dovolila mi to! Poklekl jsem a dal ji jemné políbení na její nastavenou botičku. Sotva jsem se zvedl, Madam mi dala opět facku, otočila se a odešla. Já jen zakoktal děkuji a dobrou noc a vyrazil také. Jen jsem se otočil, uviděl jsem, asi dvacet metrů ode mne, jít mladou ženu, která vše musela vidět z první ruky. Nepodívala se na mne, ale jak mne míjela, tak se zvláštně usmívala. Hned po tom jsem si uvědomil, že mi něco chladí tvář. Došlo mi, že Madam si do dlaně, kterou mne udeřila, plivla. Tak jsem jemně zulíbal její sliny z mých prstů a litoval, že to nemohu udělat z její dlaně!

Děkuji vám za to Madam, Váš otrok a čubka m.